Xibeca presenta “He estat a tot arreu“, la nova campanya de la cervesa de litre emblemàtica de Damm, a través de la qual la marca rememora tots els moments viscuts i compartits amb generacions de seguidors i seguidores al llarg de la seva història. La campanya serveix també per donar a conèixer la nova imatge de Xibeca, la qual destaca el missatge “original de 1931”, que reforça la tradició i l’origen de la marca.
A ritme de la tornada “He estat a tot arreu” de la cançó Espinàs -una adaptació feta pel grup Vàlius del tema I’ve been everywhere de l’australià Geoff Mack-, la peça repassa moments en què Xibeca ha estat present en la vida de moltes persones: des de vacances a la platja a excursions a la muntanya, passant per ciutats i pobles (a destacar la primera de totes, Sabadell), festes majors, acampades, concerts i calçotades, o en companyia d’amistats i família, destacant la essència i orígens de la marca: una cervesa en un format de mida superior -de litre-, ideal per compartir.
A més, en “He estat a tot arreu” es dóna a conèixer també la nova imatge de Xibeca, la qual evoca el disseny de les etiquetes de les seves ampolles anteriors als anys 60, conferint-li un toc més retro.
En Disnova ja tenim la nova imatge de Xibeca, estant disponible en els formats 1/4 -6u, 1L -6u, 1L -12u i llaunes de 330cc.